torsdag 17 juli 2014

Paus + mål

Hej,


Jag håller som sagt på att läsa "The Fallen" av Thomas E. Sniegoski. Men för tillfället har jag lagt den på hyllan för att få vila. Jag håller nämligen på att skriva på texten igen. Vilket jag tycker är kul, då jag hade uppehåll från den en längre tid.
Som det ser ut idag, så kommer min fritid mest gå åt till att skriva, men jag kommer som sagt ta vara på vartenda litet tillfälle jag får till att fortsätta läsa så att ni får en recension innan månadens slut. Boken jag läser är på ca 500-550 sidor, så många glada lästimmar väntar mig!


Men nog om mig och mer om er! Har ni kanske några mål för sommaren? Dvs läsa ut 5 böcker eller 20? Jag hade inga mål, men nu så vill jag iallafall ha läst ut 10 böcker innan sommarlovets slut. Och än så länge har jag bara läst ut 7, vilket betyder att jag har 3 kvar :). Jag vill inte sätta högre mål då jag inte är van att läsa så mycket under en kortare tid. Jag som inte läste en enda bok innan 2 år sedan har inte riktigt vant mig vid tempot, haha! Men det är å andra sidan så är det bra med en liten paus, då man också hinner smälta det man läst i tidigare böcker, för ibland behövs det med! Och till mitt sista försvar har alla böckerna varit på genomsnitt 500 sidor ;)

Har du några mål? Kommentera och dela med dig av dina!


// Ha det bra,

Erik



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar