lördag 5 juli 2014

TMI-tag - Erik

Hej, jag har tyvärr varit frånvarande från denna blogg i några dagar, men nu ska jag vara tillbaka för att dela med mig av det jag läst och mycket annat.


Carolina, som jag delar bloggen utmanade mig på denna TMI-tag, så det är väl bara att ta emot och göra den ;)

1: Vad har du på dig?
Ett linne och ett par shorts

2: Har du varit kär någongång?
Ja, det har jag

3: Har du någonsin haft ett fruktansvärt "break up"?
Nej, inte än iaf...

4: Hur lång är du?
168cm

5: Hur mycket väger du?
Det är en fråga som jag ofta brukar ställa mig själv...

6: Några tatueringar?
Nope, har inget behov av dem heller

7: Några piercingar?
Naj, naj fri från allt sådant

8: OTP?
Denna var svår! Har ju så många... Jag gillar Hazel och Augustus ( The fault in our stars ), men jag gillar även andra som Bethany och Xavier ( Halo ) och Beatrice och Tobias ( Divergent )

9: Favorittvserie?
Arrow & Teen Wolf

10: favoritband?
G.R.L. ( Grupp ), men om man inte anser dem som ett band väljer jag nog, The 1975. Eller varför inte The Cab.

11: Något/någon du saknar? .
Jag saknar en fortsättning på Halo-trilogin och på Starcrossed-trilogin! Aaarrgh!

12: Favoritlåt?
Har haft många, men just nu skulle det nog vara "Ugly Heart" av G.R.L. & "All The Way" och "Ride" av Timeflies

13: Hur gammal är du?
16 år och 5 månader exakt.

14: Stjärntecken?
Vattuman

15:Vad söker du hos en partner?
Snäll, Ärlig, Rolig men dessa grejer inte just nödvändigt att min partner ska ha. Så länge man trivs och kommer överens och är lyckligt förälskade så behövs det inte :)

16: Favoritordspråk?
Behandla andra så som du själv vill bli behandlad

17: Favoritskådespelare?
Jennifer Lawrence & Shailene Woodley

18: Favoritfärg?
Svart, Vit eller Blå :P

19: Hög musik eller tyst?
Lagom!

20: Vart går du när du är ledsen?
Hem, eller på internet.

21: Hur lång tid tar det dig att duscha?
Ca 15 min

22: Hur lång tid tar det dig att göra dig i ordning på morgonen?
Det beror på alltifrån 15 - 40 min.

23: Har du någonsin varit i ett slagsmål?
Njae, det tror jag inte

24: Turn-on?
25: Turn-off?
26: Anledningen till att du startade en Youtube-kanal?
Haha jag hade faktiskt en som jag och en kompis startade "The Lost Ones" däremot försvann intresset för den. Sedan startade jag, Carolina och Klara en som hette "Lucky 3 / Lucky Three", men den är också nerlagd för länge sedan.

27: Rädsla?
Höga höjder

28: Det senaste som fick dig att gråta?
Ett klipp på Youtube om mänskliga rättigheter xD

29: Senaste gången du sa att du älskade någon?
Igår kväll tror jag

30: Betydelse bakom ditt YouTube-namn?
.....

31: Senaste boken du läste?
En av Halo-trilogin

32: Vilken bok läser du just nu?
The Fault in Our Stars

33: Senaste tv-serie som du såg?
Arrow

34: Senaste personen du pratade med?
Min syster

35: Relationen mellan dig och den person du senast smsade?
Jag smsade senast med Carolina! Carolina och jag har varit vänner i 3 år och vänskapen mellan oss skulle jag vilja säga är stark. Vi skrattar nästan konstant och har lätt att prata med varandra. Även fast vi skrattar och har det, så kan man alltid prata allvar med den andre. Det är väldigt skönt för då vet man att man är bra vänner. Precis så som en vän ska vara, rolig, men även en bra lyssnare.

36: Favoritmat?
Grillat kött!

37: En plats du vill besöka?
New York, LA, Paris, Rom, London! Så många ställen som väntar på att jag ska sätta foten just hos dem.

38: Senaste plats du besökte?
Stockholm

39: Är du kär?
Njae, inte just nu

40: Senaste gången du fick säga hejdå till någon?
Till några i familjen som skulle åka iväg.

41: Senaste gången du blev förolämpad?
Vet ej

42: Favorit sötsak?
Kakor

43: Vilka instrument spelar du?
Gitarr och Piano

44: Favoritsmycke?
Inte för att jag har mycket smycken, men halsband.

45: Senaste sporten du spelade?
Senaste aktivitet var att springa

46: Senaste låten du sjöng?
Shower - Becky G ( Även om jag inte är ett jättestort fan av den låten )

47: Favoritraggningsreplik?
"Did it hurt when you fell from Heaven?"

48: Har du någonsin använt den?
Nej, men skulle säkert använt den även om att den är så känd

49: Senaste gången du umgicks med någon?
Idag med familjen, annars med en kompis.


Ha det bra!

// Erik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar