lördag 2 augusti 2014

Ny månad, nya tag

Hej,

Jag har lyst med min frånvaro från denna blogg nu det sista, men förhoppningsvis blir det ändring på det.


Jag har varit ganska upptagen den senaste tiden med att skriva på min "bok". Som jag berättade för er i ett tidigare inlägg så hade jag börjat om från 30 A4 sidor. Och idag kan jag berätta att jag skrivit 15 nya A4. Det är inte jättelätt med att skriva, så det tar sin tid.
Därför har min läsning blivit ganska dålig, och jag har bestämt att jag ska läsa någon annan bok än "The Fallen" pga tappat intresse. Istället ska jag ta mig an en annan bok som heter : "Poison Princess"av Kresley Cole.

Väldigt kort om boken: 

Boken handlar om den 16-åriga tonårsflickan Evie som på senaste tiden drabbats av olika hallucinationer. De hemska hallucinationerna visar sig vara framtidsvisioner och förklarar varför hemska saker hänt hennes hemstad, Louisiana.

Hur ska hon ta sig an detta? Vem ska hon lita på? Är Jack Deveaux den hon måste vända sig till? Sin klasskompis? 

Genre: Fantasy, Paranormal  



Ha det bra!

// Erik 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar