torsdag 3 juli 2014

Semesterläsning

Hejsan!

Jag har de sensate dagarna varit rätt så frånvarande på bloggen, vilket beror på att jag har jobbat hela veckan och därför lagt bloggen åt sidan. Men i morgon är det min sista dag på mitt sommarjobb, så därefter ska jag blogga igen!

Idag efter jobbet åkte jag till akademibokhandeln för att köpa böcker innan jag åker på semester. För vad är bättre än att läsa när man ligger på stranden och hör havets kluckande ljud? Inte mycket.
Förra veckan tipsade jag om boken "Jag, En" av David Levithan och nu har jag köpt den. Boken verkar väldigt bra och jag ser fram emot att läsa den.


Andra boken som jag har köpt är "Vi är inte sådana som i slutet får varandra" av Katarina Sandberg. Jag har hört så mycket om den här boken, så jag var helt enkelt tvungen att köpa den. Nu hoppas jag bara att den är så bra som jag hoppas!


Som vanligt får ni en recension på böckerna när jag läst ut dom!
//Carolina

2 kommentarer:

  1. Hej! Ni har blivit taggade av min här: http://bokkram.blogspot.se/2014/07/too-much-information-om-josefin.html

    SvaraRadera