fredag 4 juli 2014

TMI-tag om Carolina

Hej!

Vi har blivit taggade i en TMI- tag (too much information) av  min kompis Josefin och hennes kompis Matilda som har den fina bloggen http://bokkram.blogspot.se/, som jag tycker ni ska gå in och kolla på!

Here we go!
1: Vad har du på dig? 
En svart/vit klänning
2: Har du varit kär någongång? 
Absolut
3: Har du någonsin haft ett fruktansvärt "break up"? 
Nej
4: Hur lång är du? 
167 cm
5: Hur mycket väger du? 
Dedu! nej men jag väger lagom mycket
6: Några tatueringar? 
Nej och jag vill inte skaffa några heller
7: Några piercingar? 
Jag har tre hål i öronen
8: OTP? 
Får nog säga Hazel och Augustus från The fault in our Stars
9: Favorittvserie? 
Teen wolf och One Tree Hill
10: favoritband? 
One Direction
11: Något/någon du saknar? . 
Mina vänner och min släkt som bor i Danmark
12: Favoritlåt? 
Just nu är det "All day love" av Salem al Fakir och "Riptide" av Vance joy
13: Hur gammal är du?
15 år 8 månader och 12 dagar
14: Stjärntecken? 
Våg

15:Vad söker du hos en partner?
Att min partner ska vara Ansel Elgot ;))
16: Favoritordspråk? 
Behandla andra så som du själv vill bli behandlad
17: Favoritskådespelare?
Jennifer Lawrence och Amanda Seyfried
18: Favoritfärg? 
Blå
19: Hög musik eller tyst? 
Lagom volum
20: Vart går du när du är ledsen? 
In på internet.
21: Hur lång tid tar det dig att duscha? 
Cirka 10 min
22: Hur lång tid tar det dig att göra dig i ordning på morgonen?
30 min, det varierar
23: Har du någonsin varit i ett slagsmål? 
Nepp
24: Turn-on? 
25: Turn-off? 
26: Anledningen till att du startade en Youtube-kanal? 
27: Rädsla? 
Att dö innan mina föräldrar dör, för det känns så fruktansvärt att ens föräldrar ska behöva uppleva att ens barn dör före dem. Även om jag vet att det händer
28: Det senaste som fick dig att gråta?
One direction konserten
29: Senaste gången du sa att du älskade någon? 

Imorse, när jag skulle säga hejdå till min mamma
30: Betydelse bakom ditt YouTube-namn? 
31: Senaste boken du läste?
City of Ashes, den andre boken i The Mortal Instrument-serien
32: Vilken bok läser du just nu?
City of Glass, den tredje boken i The Mortal Instrument-serien

33: Senaste tv-serie som du såg? 
Vampire Diaries
34: Senaste personen du pratade med? 
Min syster
35: Relationen mellan dig och den person du senast smsade? 
Erik smsade jag med senast.  Vi är nära vänner och har känt varann i 3 år. Vi har alltid roligt tillsammans samtidigt som jag känner att vi kan prata allvar. Just så som en vän ska vara. Sen så har vi ju även ett gemensamt bokintresse, men det kan ni inte ha missat :)
36: Favoritmat? 
Tacos och glass
37: En plats du vill besöka? 
Jag ska snart åka till Rom, vilket jag ser fram emot. Men annars skulle jag vilja åka till Kuala Lumpur, San Fransisco och Paris.
38: Senaste plats du besökte? 
Stockholm, men utomlands var det Danmark på förra höstlovet.
39: Är du kär? 
Nix, inte just nu
40: Senaste gången du fick säga hejdå till någon?

idag, är jag skulle säga hejdå till alla barnen på mitt sommarjobb
41: Senaste gången du blev förolämpad? 
Kommer inte ihåg

42: Favorit sötsak?
Glass
43: Vilka instrument spelar du? 
Jag kan spela gitarr och några låtar på piano
44: Favoritsmycke? 
Halsband
45: Senaste sporten du spelade?
Senaste aktiviteten jag gjorde var att cykla
46: Senaste låten du sjöng?
Boom Clap med Charli XCX
47: Favoritraggningsreplik? 
"Are you a Dementor? Because you take my breath away!"
48: Har du någonsin använt den? 
Nepp, men ska definitivt prova den ;)
49: Senaste gången du umgicks med någon? 
Senast var idag, då jag var på stan med min familj


Hoppas ni tyckte det var kul att få reda på lite mer om mig än bara böcker :) Erik, jag utmanar dig att göra samma sak! ;D

//Carolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar