fredag 27 juni 2014

The Wedding by Nicholas Sparks

Hej!

Nu har jag läst ut en bok av författaren Nicholas Sparks som bland annat har skrivit The Notebook. Eftersom jag tyckte att Notebook var en väldigt bra bok ville jag testa en annan av hans böcker. Så nu har jag läst The Wedding.


The Wedding handlar om ett vuxet par vid namnen Wilson och Jane, som håller på att glida ifrån varandra och hur de försöker att upprätthålla sin relation till varandra. Man får även läsa om deras barn och fruns föräldrar. Vilket jag tyckte var roligt för att då fick jag följa flera olika karaktärer samtidigt. Men egentligen så passar boken mer för vuxna än för ungdomar, eftersom det handlade om ett gift par och deras relationer.
Därför får The Wedding 2 av 5 tekoppar

Nu ska jag börja läsa första boken City of Bones ur The Mortal Instruments serien. Jag har hört så mycket gott om dom, så jag hoppas att jag gillar den första boken och fortsätter med att läsa resten av serien.
Är det någon av er läsare som har läst Mortal of Instruments serien? Vad tyckte ni?





Ha en fortsatt härlig fredag!
/Carolina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar