onsdag 25 juni 2014

Bokhandel

Hej bokglada läsare,

Imorgon ska jag och Carolina träffas för att gå på en liten bokjakt! Visst är det roligt att leta efter böcker och hitta någon som man speciellt fastnar för. Jag var och handlade böcker förra veckan och kunde inte sluta leta efter nya spännande sådana. Hyllor fyllda med tusentals böcker som bara väntade på att bli lästa. Butiken jag var i är väldigt stor för att vara en bokhandel och det fanns många böcker att välja mellan. Bokhandeln heter "Science Fiction Bokhandeln" där du kan hitta böcker med genre: Fantasy, Urban-Fantasy, Science Fiction, Romaner och Romantiska böcker. Även Manga finns för dem som gillar det! Om du är sugen att besöka någon av deras butik så kan du börja med att besöka deras hemsida som finns HÄR! Här kan du se vart någonstans butiken ligger samt se vilka böcker som finns i deras sortiment. Det finns även andra saker i butiken, inte bara böcker, som ex: Filmer och TV-serier ( ex Vampire Diaries ) m.m.



Jag hittade b la "Halo" av Alexandra Adornetto som jag har skrivit om i något inlägg nedanför. Har själv inte kommit så långt i den, men som det verkar nu så ser det lovande ut :) Har du kanske frågor kring butiken, böcker, eller kanske rent utav vill se något annat på vår blogg. Kommentera så ska vi se vad vi kan göra.

Insidan av den stora bokhandeln i Göteborg

Ha en bra dag,

// Erik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar