måndag 14 juli 2014

Fyller bokhyllan

Hej en kortis idag!


Idag kom de böcker som jag beställt från Adlibris. De är ensamstående fortsättningar av Cat Devon's bok "Sleeping With The Entity". De böcker jag köpte var "The Entity Within" & "Love Your Entity".

De är en vampyr-berättelse som involverar vampyrer, häxor, "vanliga" människor etc.


Varje bok har olika huvudpersoner, men karaktärer från tidigare böcker dyker ändå upp!

Jag beskrev i ett tidigare inlägg att jag tyckte att första boken var grotesk, men jag hoppas att de andra har mer att utlova! Den första boken fick 3.5 bokmärken av 5, vad de andra kommer att få, får vi allt vänta och se. 

Genre: Romantik ( tro det eller ej ) 

// Ha det bra,

Erik 

P.S Idag kommer Carolina hem, så fler inlägg kan väntas inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar